מחסנים להשכרה בפתח תקווה

מחפשים פתרון לאחסון ציוד באזור המרכז? חברת "הריבוע הראשון" מציעה מחסנים להשכרה בפתח תקווה בגדלים שונים, עם נגישות גבוהה ובתנאים הטובים ביותר.

יתרונות של מחסן להשכרה בפתח תקווה

  • גישה – אם אתם מתגוררים במרכז או בשרון, אחסון ציוד בפתח תקווה מהווה מיקום מצוין. אם אתם עושים רילוקיישן לחו"ל, אחסון תכולת דירה בפתח תקווה משאיר את הרכוש שלכם קרוב לנתב"ג. צריכים להוציא משהו מהמחסן או להוסיף אליו ציוד נוסף? תוכלו לגשת לחפצים שלכם בקלות, מתי שרק תרצו, במהלך שעות הפעילות הנרחבות.
  • בטיחות – במהלך אחסון קצר או ארוך טווח, אין ספק שאתם רוצים לדעת כי הציוד שלכם נמצא בידיים טובות. יחידות האחסון שלנו מאובטחות ברמה גבוהה, וכן נוקטות בכל האמצעים הנדרשים לבטיחות באש, הרחקת מזיקים ועוד.
  • מגוון – אין סיבה שתצטרכו לדחוס את החפצים שלכם לתוך מחסן קטן מדי, ומנגד אין שום צורך לשלם יותר מדי על מחסן, שבחלק גדול מהשטח שלו אתם לא משתמשים. יש מחסנים להשכרה בפתח תקווה בשלל גדלים שונים, כך שתוכלו לאתר את המחסן שהכי מתאים למלא את הצרכים שלכם.
  • הובלה – לצד אחסון תכולת דירה בפתח תקווה אתם יכולים לקבל שירותים נלווים, כמו אריזה, הובלה ושינוע. כל התהליכים מתבצעים בצורה מקצועית, תוך שמירה על זהירות וללא גרימת נזק. כלומר, אנחנו יכולים לקחת על עצמנו את התחום של אחסנת הרהיטים, הבגדים ושאר הציוד שלכם, עם פתרון 360 מעלות.

אחסון ציוד בפתח תקווה – מה צריך לקחת בחשבון?

  • סידור המחסן – חשוב מאוד לסדר את החפצים שלכם בצורה יעילה וחכמה בתוך המחסן. קודם כל, כדי שתוכלו להשתמש בפחות שטח וכך לחסוך כסף. שנית, על מנת שתהיה לכם אפשרות לגשת בקלות אל החפצים, למצוא בדיוק את מה שאתם צריכים ולהזיז דברים ממקום למקום. כמו כן, סידור נכון יאפשר לכם להוסיף חפצים נוספים אם תצטרכו.
  • איכות המבנה – אחסון ציוד בפתח תקווה צריך להיעשות במבנה בטון עמיד ואיכותי, במיוחד אם אתם מתכננים לבצע אחסון לטווח ארוך. מבנה איכותי ישמור על החפצים שלכם מפני מגעי מזג אוויר, אסונות טבע, אבק ומזיקים.
  • ביטוח – לפני אחסון תכולת דירה בפתח תקווה מומלץ לוודא שאתם מבוטחים. אנחנו מאפשרים להצטרף לפוליסה הקבוצתית של ביטוח התכולה שלנו, בתשלום חודשי, ביחס לעלות החפצים שאתם מאחסנים. כך תוכלו לישון בראש שקט, בידיעה שאתם מוגנים גם מפני התרחישים הגרועים ביותר.
  • תהליך – מחפשים מחסן להשכרה בפתח תקווה? נשמח לעזור. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקיים שיחת ייעוץ טלפונית, במהלכה נבין בדיוק כמה שטח אתם צריכים ומה סוג הציוד שברצונכם לאחסן. לאחר מכן נוכל לקבוע לוח זמנים, ולהקצות לכם את אנשי הצוות שיסייעו לכם בתהליך, מתחילתו ועד סופו.
דברו איתנו לקבלת הצעת מחיר