מחסנים לוגיסטיים להשכרה

עסקים קטנים, עסקים בינוניים, יבואנים, אנשי מקצוע מתחומי השיפוצים ובפרט אנשי מקצועי ניידים נדרשים לשירותי אחסנה בהיקף שוטף. לרשותם עומדות מספר אפשרויות:

  • השכרת מחסן במרכז עיר המצריך מנעול, חיבור אינטרנטי למצלמת וידאו, סורגים ומרחב המאפשר פריקה והעמסה. במקרה זה על בעל העסק לתחזק את המחסן בעצמו, לדאוג לניקיון, שירותי הדברה, לרכוש ציוד לכיבוי אש ולטפל במערך האבטחה בכוחות עצמו.
  • השכרת יחידת אחסון בתוך מחסנים לוגיסטיים להשכרה המתאימה לצרכים המקצועיים של בעל העסק ומאפשרת גמישות מרבית בהתאמת גודל המחסן, שירותי פריקה והעמסה, כאשר שירותי אבטחה, הניקיון, ההדברה וכן מערך כיבוי האש ניתנים והמנעול כלולים בחוזה ההתקשרות.

גמישות היא היתרון המרכזי במחסנים לוגיסטיים להשכרה וזו באה לידי ביטוי ביכולת התאמת המחסן לצרכים המדויקים של העסק לרבות: משך זמן האחסנה, כניסה ויציאה מחוזה בהתראה קצרה, התאמת גודל חלל האחסנה לצרכים העכשוויים של העסק תוך אפשרות להרחבה או לצמצום חלל האחסנה בכל עת. כך שאתם משלמים בדיוק על מה שדרוש לכם ולא מעבר לכך.

כיצד יבואנים יכולים להיעזר במחסן לוגיסטי?

מחסן לוגיסטי להשכרה ליבואנים משמש לכל סחורה, שלא דורשת קירור ואינה מהווה חומר מסוכן החל מביגוד, הנעלה, בדים, ציוד לתעשיות השונות, חומרי גלם וכן הלאה. נוסף לכך, השכרת מחסנים לוגיסטיים מקרבת את העסק אל אזורי הביקוש ולקצר את זמני השילוח, ההעמסה והפריקה. הקרבה לצירים מרכזיים, מסופי המטען ולמרכזי תעשייה מקלה על תהליכי השינוע ומסייעת לקדם אספקות.

כיצד עסקים בסדר גודל קטן ובינוני יכולים להיעזר בשירות ?

עסקים אשר עיקר פעילותם מתבסס על המרשתת ונדרשים לנקודה בו יוכלו לרכז את הסחורה ולגשת אליה בכל עת יוכלו להפיק תועלת רבה מהשכרת מחסן לוגיסטי להשכרה במיקום מרכזי.

  • מחסן לוגיסטי להשכרה פתוח ונגיש עבורם בכל שעות העבודה התואמת לשוק הישראלי.
  • צוות תפעול מקצועי מאכלס את המקום ונותן מענה מידי לכל בעיה או צורך שעולה.
  • מחסנים לוגיסטיים להשכרה נגישים לפריקה והעמסה של משאיות בבטיחות מלאה תוך שמירה על רמת אבטחה נאותה,
  • הגישה למחסן לוגיסטי להשכרה פרטית ואפשרית למורשים בלבד.
  • מעבר לשעות הפעילות המחסן נעול ומגודר ונוסף על כך מרושת בצילום וידאו במעגל סגור המחובר למוקד אבטחה.
  • המחסן מתוחזק היטב בהיבטים של ניקיון והדברה וממוקם במבנה בטון השומר עליו מפני נזקי הסביבה

מחסנים לוגיסטיים להשכרה הם משאב עסקי המאפשר חיסכון משמעותי בעלויות

דברו איתנו לקבלת הצעת מחיר