מחסנים להשכרה באזור בגבעתיים


אם אתם מחפשים מחסן לצרכים שונים באזור המרכז, אזור גבעתיים היא בחירה מצוינת. בדיוק כמו שבתחום המגורים, אומרים שגבעתיים מאפשרת להנות מכל היתרונות של תל אביב בצורה הרבה פחות צפופה ויקרה – כך גם מחסנים להשכרה באזור גבעתיים מציעים מיקום מרכזי בגישה נוחה ונעימה.
חברת הריבוע הראשון מציעה מחסנים בכל הגדלים ולכל השימושים בפריסה ארצית, לרבות בגוש דן ובפרט בגבעתיים. נשמח לעזור לכם למצוא את המחסן המתאים לצרכים שלכם, אבל עוד קודם לכן יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת.

איך בוחרים מחסן להשכרה?


• כמות וסוג הציוד – המחסן שלכם צריך להתאים בגודל, כך שכל החפצים שלכם ייכנסו בצורה מסודרת ויעילה, אך מנגד אתם לא רוצים להשאיר יותר מדי חלל מבוזבז. מעבר למידות המחסן, עליכם לחשוב גם על אופן האחסון. למשל, יכול להיות שתצטרכו מדפים לציוד מסוים.
• תקופת האחסנה – האם אתם צריכים לאחסן לטווח קצר או ארוך? לא כדאי לבחור מחסן שמצריך התחייבות מראש, אבל כן עדיף להעריך על מנת לבחור מחסן מתאים. השכרה לטווח ארוך מתאימה עבור אחסון תכולת דירה ותרחישים נוספים.
• שמירה בתנאים הטובים ביותר – כמובן שאתם רוצים להפקיד את החפצים שלכם בידיים טובות. לכן, אתם צריכים מחסן עם הגנה מפני פריצות, שריפות, לכלוך, מכרסמים וכל נזק אחר.
• לוקיישן – תבחרו מחסן במיקום נגיש עבורכם, במיוחד אם אתם חושבים שתצטרכו לגשת לציוד לעיתים קרובות, או לחלופין להוסיף למחסן עוד פריטים.
• מחיר – מן הסתם, אתם רוצים לשכור מחסן בעלות הנמוכה ביותר האפשרית. אפשר להוזיל את המחיר על ידי סידור יעיל של המחסן, כפי שהזכרנו. כמו כן, אם אתם זקוקים לשירותי הובלה, מומלץ לבדוק אפשרות של קבלת השירותים מחברת האחסנה. כאשר משלמים רק לחברה אחת, פעמים רבות זה משתלם.

למה כדאי לבחור במחסנים של הריבוע הראשון?


• שירות ללא פשרות – אנחנו נלווה אתכם, מהרגע הראשון ועד לסיום תקופת האחסנה. ראשית, נתאים לכם את המחסן הנכון, בהתאם למה שאתם צריכים ורוצים. לאחר מכן, נהיה שם כדי להעניק לכם סיוע בהכנסת הציוד, סידור המחסן וכל צורך שעשוי להתעורר בזמן שהחפצים שלכם אצלנו. שעות הפעילות שלנו נרחבות, יש חניה בשפע ולמעשה תקבלו את כל התנאים לאחסנה שקטה ורגועה.
• מגוון רחב של אפשרויות – כאמור, יש לנו מחסנים בכל הארץ, אבל זה לא הכל. מגוון המחסנים שלנו כל כך רחב, שאין שום סיכוי שלא תמצאו את המחסן הטוב ביותר עבורכם, בין אם לאחסון תכולת דירה, אחסנה לעסקים או כל שימוש אחר.
• אכפת לנו מהציוד שלכם – לסיום, אתם יכולים לסמוך עלינו שנשמור על החפצים שלכם בצורה הכי טובה. אם אתם עדיין חוששים, ניתן להצטרף לפוליסת ביטוח התכולה שלנו, בעלות יחסית לפי כמות הציוד.
מחפשים מחסנים להשכרה באזור גבעתיים או במקום אחר? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.



    דברו איתנו לקבלת הצעת מחיר