אחסון תכולת דירה

הריהוט שלכם, הציוד, המזכרות והאוספים – לכולם יש ערך כספי ורגשי ולכן אין זה פלא, שכאשר הדבר נוגע לשירותי אחסון תכולת דירה –  אתם רוצים לוודא שאתם משאירים את הפריטים היקרים לכם במקום שמור ובטוח. 

אחסון תכולת דירה

מתי מומלץ לשקול השכרת מחסן לטובת אחסון תכולת הדירה?

שירותי אחסון תכולת דירה מתאימים למגוון מצבים, שהמכנה המשותף ביניהם הוא פתרון זמני לאחסנת דירה בתקופות מעברים:

  • תקופת שיפוצים- פינוי הדירה מכל תכולתה בעת תקופת שיפוצים חוסכת כסף רב ועוגמת נפש. ציודכם נשמר במחסן מאובטח ומתוחזק היטב לפרק הזמן הדרוש לכם ואתם יכולים להישאר רגועים.  בין אם מעוניינים לחדש את תשתיות הבית ובין אם מעוניינים לשנות את מעטפת הפנים אחסנת תכולת דירה היא פתרון נוח ומהיר החוסך כסף רב ועוגמת נפש.
  • רילוקיישן זמני- כאשר יוצאים מן הארץ למטרת טיול, עבודה ולימודים. אחסנת תכולת דירה כוללת שמירה של אוספים, מתנות, פריטים יקרי ערך, חפצי אומנות, כלי נוי, כלי תחבורה, כלי נגינה וכל חפץ שאינו דורש קירור ואינו מהווה חומר מסוכן.
  • בעת מעבר דירה- במקרים בין לא מתקיימת חפיפה בין מועד היציאה מהנכס הישן למועד הכניסה לנכס החדש. שירותי אחסנת דירה יהוו פתרון לתקופה זמנית זו ויחסכו כסף רב על הובלת תכולת הדירה למקום מגורים זמני.
  • ארגון מחדש של תכולת הדירה – בעת צבירה של פריטים רבים, שלא נמצאים בשימוש יום יומי ובעת הרצון לפנות חללים בתוך מרחב המגורים, ניתן יהיה לשכור יחידת אחסנת דירה לטובת אחסון תכולת דירה ולפנות נדל"ן יקר ערך במרחב המגורים שלכם.

חברת "הריבוע הראשון" מציעה מגוון מחסנים במבחר גדלים ומידות המתאימים לאחסנת דירה כך שתוכלו לאחסן את הדרוש לכם בביטחון מלא ולכל תקופה שתידרש. חוזה ההתקשרות מאפשר לכם גמישות מרבית כך שניתן יהיה לאריך או לסיים את השירות בכל עת שתידרש לכם.

מה כולל שירות אחסנת תכולת דירה?

חברת "הריבוע הראשון" מציעה שירותי אחסנת תכולת דירה ופועלת בכפוף להיתרים ואישורים מטעם הרשויות השונות ביניהם: היתר לשימוש מסחרי מטעם הרשות המקומית, היתר מטעם מערך כיבוי האש האזורי ואישור הפעלה מטעם משטרת ישראל המבטיח שבמקום ישנה הקפדה על אחסון בטוח של חפצים בהתאם לתקנים ותקנות. החברה מציעה מגוון רחב של יחידות אחסון בגדלים שונים ולתקופות שונות. כך שניתן להיערך מראש לכל תקופת אחסנה, להאריך או לקצר אותה בהתאם לכל צורך. היחידות המיועדת לאחסנת תכולת דירה ממוקמות בתוך מבנה בטון המגן מפני נזקי מזג האוויר ושומר על טמפרטורה מבוקרת לאורך ימות השנה, במקום ישנו מערך אבטחה 24/7 הכולל צילום וידאו במעגל סגור וחיבור לחברת אבטחה, המקום מגודר ומאוכלס בצוות הפעלה ותיק ומסור לאורך שבוע העבודה.

אם אתם נדרשים לאחסנת תכולת דירה אך לא יכולים להגיע למחסנים נוכל לנהל את התהליך עבורכם משלב ההעמסה ועד שלב הפריקה והאחסון ביחידת האחסנה.

השאירו פרטים או צרו איתנו קשר בטלפון 03-7208108



    דברו איתנו לקבלת הצעת מחיר