מחסנים להשכרה באזור שוהם

מחסן להשכרה באזור שוהם הוא פתרון מצוין לשלל צרכים, בין השאר בזכות הקרבה לנמל התעופה בין גוריון. איך בוחרים מחסן עבור אחסון ציוד באזור שוהם? ריכזנו את כל מה שאתם צריכים לדעת.

היתרונות של אחסון תכולת דירה בשוהם

מיקום מרכזי – אם אתם מחפשים מחסן באזור המרכז, אתם צריכים לבחור מיקום כמה שיותר נגיש. לעומת תל אביב, והערים שבסביבתה הקרובה, אל מחסנים להשכרה בשוהם קל יותר להגיע, בזכות דרכי גישה הרבה פחות פקוקות ועמוסות.

קרבה לשדה התעופה – אחסון תכולת דירה באזור שוהם עשוי להתבצע מכל מיני סיבות, ואחת הנפוצות ביותר היא רילוקיישן. אם אתם עוברים באופן זמני לחוץ לארץ, מומלץ לשמור על החפצים שלכם כמה שיותר קרוב לנתב"ג, על מנת שתוכלו להגיע אליהם במהירות כאשר אתם מבקרים בישראל (או חוזרים).

מגוון מחסנים – אתם יכולים לבחור מחסן קטן, בינוני או גדול; מחסן עם מדפים; מחסן גבוה מהרצפה; לא משנה מה אתם צריכים, תמצאו את המחסן הנכון.

ראש שקט – מן הסתם, אתם רוצים לוודא מראש שהציוד שלכם יחזור אליכם שלם ותקין, בסיום תקופת ההשכרה. לשם כך, אנחנו מפעילים את כל האמצעים לשמירה על המחסנים מפני שריפות, גניבות, נזקי מזג אוויר, מכרסמים וכו'.

מחסנים להשכרה באזור שוהם – מה כדאי לקחת בחשבון?

תקופת השכרה – לא משנה אם אתם צריכים אחסון תכולת דירה בשוהם או מחסן לצורך אחר, כדאי לברר את המשמעויות של אחסון לטווח קצר או ארוך. האם אתם צריכים להתחייב מראש? איך משלמים? אל תיתפסו לא מוכנים.

גודל מחסן – לא כדאי לבחור מחסן גדול מדי, כדי לא לשלם על שטח בו אתם כלל לא משתמשים. מצד שני, כמובן שמחסן קטן מדי עלול שלא להספיק לאחסון על הציוד, או לאפשר הכנסה של הכל, אבל בצורה מאוד לא מסודרת. חשוב לבחור גודל בדיוק בגודל הנכון, וגם להקפיד לסדר אותו בצורה חכמה ויעילה.

ביטוח תכולה – השמירה על הציוד מתבצעת באמצעות מצלמות אבטחה, מערכות לכיבוי אש, הדברה, ניקיון ועוד. למרות המאמצים הרבים, לפעמים דברים יכולים להשתבש. אם אתם חוששים, או מאחסנים ציוד יקר במיוחד, אתם יכולים להצטרף לביטוח קבוצתי. עלות הפרמיה שלכם תחושב על פי הערך היחסי של החפצים שלכם.

שירותים נוספים – מלבד המחסנים עצמם, אתם יכולים להשתמש בשירותי הובלה נלווים, בין אם אל המחסן שלכם או ממנו ליעד המבוקש.

אחסון ציוד באזור שוהם בתנאים הטובים ביותר

אם אתם צריכים מחסן להשכרה באזור שוהם הגעתם למקום הנכון. חברת הריבוע הראשון מתחייבת לשמור על הדברים שלכם בצורה הכי בטוחה, נוחה ומותאמת אישית. אתם מוזמנים לפנות אלינו עם כל שאלה, ואנחנו נעזור למצוא לכם את המחסן הכי טוב עבורכם, מבחינת גודל, טווח זמן, תנאים ושירותים נלווים.

השאירו פרטים או צרו איתנו קשר בטלפון 03-7208108



    דברו איתנו לקבלת הצעת מחיר