מחסנים להשכרה באור יהודה

אם אתם צריכים לאחסן ציוד במרכז, לטווח קצר או ארוך, מחסן להשכרה באזור אור יהודה הוא הפתרון המושלם עבורם. אחסון ציוד באזור אור יהודה מתאים לשלל מצבים ותרחישים, גם פרטיים וגם עסקיים, וחברת הריבוע הראשון מספקת את התנאים הטובים ביותר, כך שתוכלו להיות בטוחים שהחפצים שלכם בידיים טובות.

אחסון תכולת דירה באזור אור יהודה – מה צריך לקחת בחשבון?

אחסון תכולת דירה באזור אור יהודה מיועד עבור תקופות של מעבר לחו"ל, במהלך שיפוצים או כאשר ממתינים לקבלת מפתח לדירה חדשה.

אנחנו נוקטים בצעדים הבאים, כדי לשמור על התכולה שלכם במהלך התקופה הזו:

התאמת גודל – ראשית, אנחנו עוזרים לכם להתאים את כמות הציוד לגודל המחסן המתאים. זה חשוב, כדי שתוכלו לסדר את החפצים בצורה נוחה וגם לגשת אליהם בעתיד אם תצטרכו, ומנגד כדי שלא תשלמו על יותר מדי מקום.

אבטחה ובטיחות – מחסנים להשכרה באזור אור יהודה מוגנים באמצעות מצלמות אבטחה, וגם על ידי אמצעים למניעת ולכיבוי שריפות.

תחזוקה שוטפת – במהלך אחסון תכולת דירה באזור אור יהודה אתם יכולים לישון בשקט, בידיעה שבמחסנים מתבצע ניקיון יסודי באופן קבוע, וכן הדברה ופעולות תחזוקה נוספות.

פוליסת ביטוח – למרות כל המאמצים שלנו, אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה ומוכרחים להיות מוכנים לכל דבר. לכן, אנחנו מחזיקים בפוליסת ביטוח שיתופית, ומאפשרים לכם להצטרף אליה במהלך השימוש במחסן. תצטרכו לשלם פרמיה, בהתאם לערך היחסי של התכולה שאתם מאחסנים.

כל היתרונות של מחסנים להשכרה באזור אור יהודה לעסקים

אחסון ציוד באזור אור יהודה יכול להועיל מאוד לעסקים קטנים עד בינוניים, בשלל תעשיות ותחומים. אם חשובה לכם הקירבה לנמל התעופה בן גוריון, מדובר במיקום יוצא מהכלל. גם אם לא, מחסן להשכרה באזור אור יהודהמאפשר לכם לאחסן ציוד במרכז הארץ  ללא הבלגן והפקקים של תל אביב.

כלומר, גם בשעות הכי עמוסות תוכלו לגשת לתכולה שלכם. זהו יתרון גדול, במיוחד כאשר משלבים אותו עם הנגישות הגבוהה שאנחנו מציעים – שטח תמרון גדול, שעות פעילות נרחבות, אפשרות לפרוק או להעמיס בנוות על משאיות ועוד.

אנחנו מציעים מגוון של מחסנים בגדלים שונים לכל צורך, ועל פי צורך מספקים גם מדפים לסידור יעיל ופונקציונלי של הציוד.

תנו לנו לעזור לכם

יש לכם שאלות על מחסנים להשכרה באזור אור יהודה ובאזור המרכז? אתם רוצים לברר משהו לפני האחסון? אנחנו פה כדי לענות על כל השאלה.

אנחנו ממליצים לפנות אלינו עם כל הפרטים (כמות וגודל החפצים, טווח האחסנה הנדרש וכו') מראש, כדי שנתאים לכם את המחסן הכי טוב. לא נדרשת שום התחייבות מראש לשום תקופה, ותוכלו לקבל עוד שטח אחסון אם תצטרכו עם הזמן. כמו כן, אתם יכולים להיעזר בנו גם עם הובלת הציוד למחסנים ומהם.

השאירו פרטים או צרו איתנו קשר בטלפון 03-7208108



    דברו איתנו לקבלת הצעת מחיר