מחסנים להשכרה בכפר סבא

אם אתם גרים בכפר סבא או באזור השרון ואתם זקוקים לפתרון אחסון, אתם לא צריכים לחפש רחוק מהבית. אנו מציעים מחסנים להשכרה בכפר סבא לכל מטרה – אחסון תכולת דירה, חוסר מקום בבית או במשרד, אחסון מלאי וכו'.

הנה כל מה שאתם צריכים לדעת, על מנת לבחור מחסן שמתאים לציוד ולהעדפות שלכם .

איך בוחרים מחסנים להשכרה בכפר סבא בגודל הנכון?

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת מחסן, הוא הגודל. אתם צריכים יחידת אחסון מספיק גדולה בשביל להכיל את כל החפצים שלכם, וגם לאפשר הוספה של פריטים במקרה הצורך, בעיקר אם אתם זקוקים לאחסון לטווח ארוך. בנוסף, מומלץ להשאיר מספיק מקום במחסן לתנועה, כדי שתוכלו לסייר בין החפצים ולאתר מה שאתם צריכים מפעם לפעם, מבלי להיתקל בבלגן או בציוד חסום.

מצד שני, כמובן שלא כדאי לבחור מחסן גדול מדי, שהשכרתו תהיה כרוכה בתשלום מיותר מבחינתכם. כלומר, המטרה היא לאתר מחסנים להשכרה בשרון בדיוק בגודל הנכון.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם למצוא את ההתאמה המושלמת. כמו כן, במתחמים של 'הריבוע הראשון' קיימים משטחי טעינה ופריקה נוחים, כך שתמיד תוכלו להגיע ולנהל את האחסנה שלכם בקלות.

איך מחסנים להשכרה בכפר סבא שומרים על החפצים שלכם?

לא משנה לכמה זמן אתם מתכוונים לאחסן את הציוד, אתם ודאי רוצים להיות בטוחים שהוא נשמר בתנאים הטובים ביותר. אלה כמה גורמים חשובים במיוחד:

  • מניעת נזקים – יחידות האחסון מוגנות באמצעות אמצעים מתקדמים לכיבוי שריפות. בנוסף, מבוצעת הדברת מזיקים בקביעות על מנת להרחיק מכרסמים, חרקים וכו'.
  • הגנה מפריצות – סכנה נוספת היא פריצה וגניבה של חפצים. בשביל למנוע אותה, מוצבות מצלמות במעגל סגור שפועלות 24/7 וכן מוצבים שומרים.
  • ניהול סיכונים – אם אתם מודאגים למרות מאמצי האבטחה והביטחון, ניתן להצטרף לפוליסת הביטוח הכוללת ולשלם בהתאם לכמות החפצים המבוטחים שלכם.

שימו לב: החברה שלנו מחזיקה בכל האישורים הנדרשים מגופי האכיפה וההצלה בישראל.

מה עוד כדאי לקחת בחשבון?

בשביל ליהנות מחוויה מושלמת לאחר בחירת מחסנים להשכרה בכפר סבא ובסביבה, שקלו גם את האלמנטים הללו:

  • גישה – ודאו כי היחידה נגישה בכל שעות היום, בכל הנוגע לעומסי תנועה באזור, דרכי גישה ומקומות חניה במתחם.
  • שעות פתיחה – כדי שתוכלו לבקר במחסן בהתאם ללוחות הזמנים שלכם, בררו מראש מתי המתחם פתוח.
  • שירות – אין תחליף לשירות אישי ומקצועי, בין אם אתם צריכים מדפים, רוצים לשאול שאלה או לבקש עזרה אחרת.

מחסנים להשכרה בשרון בריבוע הראשון

צריכים מחסן? כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור איתנו קשר, ואנחנו נתאים לכם באופן אישי את הפתרון הטוב ביותר. אנחנו מציעים מגוון מחסנים להשכרה בשרון ובפרט בכפר סבא, וכן בפריסה ארצית נרחבת.

השאירו פרטים או צרו איתנו קשר בטלפון 03-7208108



    דברו איתנו לקבלת הצעת מחיר