מתי כדאי לאחסן תכולת דירה?

חברת הריבוע הראשון מציעה שלל פתרונות עבור אחסון תכולת דירה. יש לנו מחסנים בגדלים שונים בזמינות גבוהה ובפריסה ארצית, אנחנו עושים כל מה שנדרש כדי לשמור על החפצים בתנאים הטובים ביותר ומציעים גם שירותי הובלה ואריזה. למי פתרונות אלה מתאימים? זה הזמן להבין, בדיוק באילו תרחישים כדאי ואפילו מומלץ לאחסן את תכולת הדירה שלכם, לטווח קצר או ארוך.

אחסון חפצים בשל מעבר דירה

כאשר עוברים דירה, כל מיני דברים עשויים לקרות, צפויים ויותר או פחות. בחלק מהמקרים, השכרת מחסן לאחסון התכולה יכולה לסייע לכם מאוד. למשל:

  • מעבר לדירה קטנה יותר – אם מסיבה כלשהי אתם עוברים לדירה או בית יותר קטנים, יכול להיות שלא יהיה לכם מקום לכל הציוד שהיה במקום המגורים הקודם. אז נכון, אפשר למכור חלק מהדברים, אבל מה לגבי ציוד שאתם מעוניינים לשמור לעתיד? כמו כן, יכול להיות מצב בו אתם צריכים לעבור יחסית מהר, ואז מתקשים לקבל החלטות לגבי מה לשמור ומה לזרוק/ למכור/ לתרום. במצב כזה, אתם יכולים לאחסן את התכולה, עד לקבלת ההחלטה או עד למועד בו תוכלו לקחת את הדברים חזרה אליכם.
  • הכנת הדירה למכירה – אם אתם רוצים לארגן את הדירה לקראת רוכשים (או משכירים) פוטנציאליים, יכול להיות שתעדיפו לפנות ממנה חפצים מסוימים.
  • פינוי דירה מוקדם – לפעמים צריך לפנות את הדירה, לפני שיש לכם מפתח לדירה החדשה. מעבר לחשיבות במציאת פתרון למגורים, תצטרכו גם לאחסן את תכולת הדירה לתקופה מסוימת.
  • רילוקיישן – אם אתם עוברים למדינה אחרת לתקופה של כמה חודשים או שנים, ובטח אם מדובר בתקופה לא מוגדרת ולא ידועה מראש, בוודאי תרצו לוודא שחפצים מסוימים מחכים לכם בארץ ויישמרו במצב תקין.
  • מעבר משותף – כאשר מישהו או מישהי עוברים לדירה בה כבר התגוררו בן או בת הזוג שלהם, פעמים רבות הם מגיעים למצב של עומס בחפצים ונאלצים להחליט מה להשאיר בדירה.

אחסון תכולת דירה בגלל מחסור במקום

לפעמים מגיעים למצב בו שטח האחסון בדירה פשוט לא מספיק. בתרחיש כזה, השכרת מחסנים היא פתרון מצוין, הן מבחינת עלות והן מבחינת איכות השמירה על הציוד. אם אתם מרגישים שיש לכם יותר מדי חפצים ושאתם כבר לא מסוגלים לאחסן את כולם בדירה, אבל לא מסוגלים להיפטר מהם בשל ערכם הכספי או הרגשי עבורכם, אחסון תכולת דירה הוא עשוי מאוד להתאים לכם.

סיבות נוספות

עד כה דיברנו על הסיבות הנפוצות ביותר, אבל כמובן שמעבר להן יש עוד שלל סיבות לאחסן תכולת דירה: צורך לפנות את הדירה בשביל שיפוץ חלקי או נרחב, אתם טסים הרבה ורוצים לאחסן ציוד מסוים ליד שדה התעופה, לשם שמירת חפצים עבור חבר או קרוב משפחה ועוד.

דברו איתנו לקבלת הצעת מחיר